Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
PODGRZEWACZ PŁYNU GRZAŁKA SILNIKA POMPA WEBASTO 1850W
Opis
Podgrzewacz silnika z pompą, grzałka silnika, podgrzewacz samochodu
POLSKIEJ FIRMY ELEKTROWARM
D12-8003 1850W
podgrzewacz silnika model D-12-8003 - 1850W.
Najbardziej uniwersalny i najlepiej sprzedający się model w naszej ofercie.
- Rodzaj podgrzewacza - pompowy
- 1850W 230V obieg wymuszony pompą
Podgrzewacz służy do podgrzewania cieczy w układzie chłodzenia silnika w celu łatwego rozruchu w okresie zimowym.
- Podgrzewacz wyposażony jest w grzejnik elektryczny o mocy 1850W, zasilany prądem o napięciu 230V oraz nowoczesną bez szczotkową pompę tłoczącą.
- Grzałka wykonana jest z rury żaroodpornej, dzięki czemu ryzyko jej przepalenia jest niewielkie.
- Podgrzewacze posiadają separator uniemożliwiający przedostawanie się zabrudzeń na oś pompy (zabrudzenia mogły by powodować zablokowanie pompy).
Komplet zawiera: 1x podgrzewacz wraz z kablem zasilającym, 2x trójniki przyłączeniowe umożliwiające montaż równoległy, 2x opaski zaciskowe, instrukcja, karta gwarancyjna, karton.
- Zwarta, kompaktowa budowa, takie wykonanie daje możliwości montażu w niemal w każdej komorze silnika
- Odległość pomiędzy złączką wejściową, a złączką wyjściową wynosi 75mm
- Średnica złączki (16mm) pasuje do większości samochodów osobowych i dostawczych.
- Podgrzewacz ma wewnętrzną pompę cyrkulacyjną , dzięki czemu jest bardziej efektywny i szybciej rozgrzewa silnik
- W podgrzewaczu zamontowany jest termostat, który automatycznie wyłącza urządzenie przy około 55 stopniach Celsjusza i włącza je ponownie przy około 50 stopniach.
- Przy użyciu podgrzewacza, zimowy rozruch silnika jest prosty jak latem
- Dzięki rozruchowi rozgrzanego już silnika, zużywa się on wolniej, spala mniej paliwa i jednocześnie wytwarza mniej szkodliwych spalin.
- Jeśli w naszym samochodzie jest instalacja LPG to zastosowanie podgrzewacza umożliwia nam szybkie przełączenie na gaz.
- Podgrzewacz wyposażony jest w kabel zasilający o długości 1mb.
DANE TECHNICZNE:
Czas grzania przy temperaturze -7st celsjusza dla silnika 2000ccm wynosi 25-40min.
Maksymalna wydajność pompy: od 7 do 10L/min.
Waga podgrzewacza: 700g.
Moc: 1850W
Zasilanie: 230V
INSTALACJA:
Podgrzewacz należy podłączyć szeregowo lub równolegle (przy pomocy dołączonych trójników) do przewodu nagrzewnicy, lub innego przewodu krótkiego obiegu w silniku w taki sposób, aby zaznaczony na podgrzewaczu kierunek przepływu cieczy skierowany był do silnika. Rysunek poniżej przedstawia możliwe sposoby i miejsca włączenia podgrzewacza. Montaż równoległy przy pomocy dołączonych trójników jest wymagany jeśli w naszym pojeździe nie ma swobodnego przepływy przez tzw. mały obieg (silnik - nagrzewnica). Dzięki trójnikom można ominąć nagrzewnice oraz ewentualne przeszkody. Oferowany osobno zawór jednokierunkowy oraz duży trójnik umożliwiają montaż równoległy pomiędzy tzw. "małym i dużym " obiegiem chłodzenia (mały obieg- silnik nagrzewnica, duży obieg - silnik chłodnica).